Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility
+48 55 243 26 39
sekretariat@pppbraniewo.edu.pl
Pon.-Śr. 7.30-17.00 Czw. 7.30-18.00 Pt. 7.30-15.30
Start
Artykuły
Mapa zasobów środowiskowych
Przydatne linki
Galeria
O nas
Statut i koncepcja pracy
Harmonogram pracy
Pracownicy poradni
Procedury
Placówki patronażowe
Regulaminy
Aktualności
Oferta
Zajęcia terapeutyczne
Porady
Doradztwo zawodowe
Szkoleniowe rady pedagogiczne
Spotkania z rodzicami
Zajęcia dla dzieci i młodzieży
Badania przesiewowe
Sieci współpracy
Pedagogów szkolnych
Psychologów szkolnych
Logopedów
Doradców zawodowych
Nauczycieli przedszkoli i szkół ogólnodostępnych pracujących z uczniem objętym kształceniem specjalnym
Druki
E-porady
Kontakt
Szkoleniowe rady pedagogiczne
Home
Szkoleniowe rady pedagogiczne
PROPOZYCJE SZKOLENIOWYCH RAD PEDAGOGICZNYCH NA ROK SZKOLNY 2021/2022
Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży w czasie pandemii.
Fonoholizm nadmierne i szkodliwe używanie telefonów komórkowych i mediów cyfrowych.
Podnoszenie jakości edukacji włączającej rolą każdego nauczyciela.
Nowy Model Diagnozy.
Praca z trudnym zespołem klasowym.
Komunikacja interpersonalna w szkole.
„Ryzyko dysleksji” czyli rozpoznawanie specyficznych trudności w nauce u uczniów klas I – III.
Uczeń z dysleksją w szkole.
Jak płonąć, żeby się nie spalić… O wypaleniu zawodowym nauczycieli.
Wybrane aspekty pomocy dzieciom i młodzieży zdolnej.
Jak budować udaną współpracę z rodzicami?
Stopnie ubytku słuchu i ich wpływ na rozwój mowy i trudności szkolne dziecka.
Specyfika pracy z uczniem słabowidzącym i słabosłyszącym.
Dziecko ze spektrum autyzmu – zespół Aspergera.
Strategie pracy z uczniem autystycznym.
Specyfika pracy z uczniem z: choroba przewlekłą/ADHD/ FAS.
Zachowania ryzykowne dzieci i młodzieży.
Nauczyciel profilaktyk.
Samobójstwa wśród dzieci i młodzieży.
Depresja u dzieci i młodzieży.
Jakie sygnały wysyła dziecko dotknięte przemocą.
Rówieśniczy mobbing.
Etapy rozwoju seksualnego dziecka.
Skutki promowania do następnej klasy uczniów, którzy nie opanowali podstawy programowej.
Symptomy zaburzeń odżywiania.
Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym w systemie edukacji.
Jak funkcjonuje mózg nastolatka?
Organizacja doradztwa zawodowego w szkole.
Nasz kanał na Facebook
Skip to content
Open toolbar
Ułatwienia dostępności
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Skala szarości
Wysoki kontrast
Tryb negatywu
Jasne tło
Podkreśl linki
Czytelniejsza czcionka
Reset